Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vstup a rozvoj fenoménu Reader's Digest na českém mediálním trhu
Klozarová, Kristýna ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Závozda, Jiří (oponent)
Diplomová práce "Vstup a rozvoj fenoménu Reader's Digest na českém mediálním trhu" pojednává o historii společnosti Reader's Digest Association (RDA) a její české filiálce společnosti Reader's Digest Výběr s.r.o. První část práce přináší chronologický přehled vývoje RDA od jejího vzniku do současnosti. Druhá část práce popisuje a charakterizuje první a nejznámější produkt RDA časopis Reader's Digest. Časopisem se zabývá i tématická analýza práce, která zjišťuje konkrétní témata jeho obsahu. Diplomová práce popisuje aktivity RDA na mezinárodním poli, přičemž nejvíce pozornosti je věnováno české filiálce společnosti, a to jak její produkci, tak i marketingovým metodám, které tato česká společnost používá.
Využití direct marketingu
Hejlová, Simona ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím direct marketingu za účelem získávání nových a udržení si stávajících zákazníků u společnosti THIMM Packaging a zároveň jejích největších konkurentů na trhu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První z nich, literární rešerše, se zabývá pojmem direct marketing a jeho formami, výhodami a nevýhodami a také významem direct marketingu na B2B trhu. Druhá část, vlastní práce, se zaměřuje na charakteristiku vybrané B2B společnosti a její využívané direct marketingové nástroje. Vlastní práce se dále zabývá analýzou direct marketingu konkurenčních společností. Analýza konkurenčních společností je zaměřena na hlavní charakteristiky a využívaný direct marketing u konkurence. Na základě analýzy a zhodnocení aktuálního direct marketingu společnosti THIMM Packaging a také direct marketingu konkurence, jsou navržena doporučení v oblasti direct marketingu pro společnost THIMM Packaging. V závěru práce je popsán průběh vlastního návrhu direct mailingové kampaně, která byla uskutečněna v rámci proběhlého obalového kongresu Obalko 2015. Následuje vyhodnocení proběhlé direct mailingové kampaně.
Porovnání newsletterových kampaní největších českých e-shopů
Horáková, Bára ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat a porovnat newslettery obchodů Alza.cz a Mall.cz, které patří mezi největší internetové prodejce na českém trhu. V teoretické části se práce zabývá funkcí a tvorbou newsletteru. V praktické části je provedena analýza newsletterů internetových obchodů, zhodnocení jejich tvorby a případné návrhy a doporučení na zlepšení.
Porovnání využití komunikačních kanálů v rámci pilotního projektu E.ON Energieonline
PUDIL, Jiří
Cílem této práce je vytvořit vhodné materiály, které pro pilotní projekt pomohou získat dostatečné množství zákazníků, kteří budou mít chuť podpořit pilotní projekt E.ON Energieonline. Dílčím cílem je a otestovat použití jednotlivých metod v praxi a určit ty, které budou použity během reálného uvedení produktu na trh použity pro akvizici zákazníků.
Využití jednotlivých komunikačních nástrojů v přímém marketingu
Vacek, Vladimír ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Práce se zabývá problematikou využití jednotlivých komunikačních nástrojů přímého marketingu. V první části je direct marketing charakterizován, je popisována historie a vymezen databázový marketing. Dále jsou analyzovány jednotlivé komunikační nástroje, jejich výhody a nevýhody. V závěru je na základě zjištěných skutečností navržen funkční věrnostní program pro módní řetězec. V rámci tohoto programu jsou vhodně aplikovány komunikační nástroje prezentované v teoretické části. Součástí je kalkulace odhadovaných nákladů.
Metody reklamy na internetu
Sahalau, Ilya ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hadrava, Tomáš (oponent)
Tato práce popisuje metody reklamy používané na internetu v současné době, včetně jejích kladných a záporných stránek. Zároveň popisuje pokus o nalezení modelu efektivní internetové reklamy pro podniky zabývající se poskytováním služeb a propagující se pomocí internetu.
Analýza efektivnosti přímé pošty při prodeji a aktivaci kreditních karet v České spořitelně, a.s.
Zitková, Iva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Svobodová, Zdena (oponent)
Práce je zaměřena na akce přímého oslovení formou dopisu v České spořitelně, a.s. Cílem této práce je zjištění, zda a které z těchto kampaní zasílání dopisů byly efektivní. Je zde porovnáno 12 druhů dopisů z roku 2007 v oblasti prodeje a aktivace kreditních karet a sledován počet prodaných kreditních karet díky dané kampani a z toho počet aktivních karet po 2 měsících od kampaně. Na závěr jsou shrnuty prvky úspěšného dopisu.
Možnosti marketingové orientace fundraisingu charit
Macháčková, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Diplomová práce pojednává o fundraisingu neziskových organizací. Zaměřuje se především na stránku komunikace a strategie fundraisingu. V teoretické části seznamuje čtenáře se základními pojmy použivánými ve fundraisingu, dále popisuje metody a nástroje fundraisingu. Praktická část se věnuje zhodnocení a srovnání australské charitativní organizace Anglicare Sydney a české charitativní organizaci ? Arcidiecézní charita Praha. V dipl. práci jsou popsány a zhodnoceny silné a slabé stránky kampaní a některých komunikačních materiálů. Autorka využívá vlastních zkušeností z odborné pracovní stáže v Anglicare Sydney a získáných poznatků z návštěv pracovníků Arcidiecézní charity Praha.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.