|
Vstup a rozvoj fenoménu Reader's Digest na českém mediálním trhu
Klozarová, Kristýna ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Závozda, Jiří (oponent)
Diplomová práce "Vstup a rozvoj fenoménu Reader's Digest na českém mediálním trhu" pojednává o historii společnosti Reader's Digest Association (RDA) a její české filiálce společnosti Reader's Digest Výběr s.r.o. První část práce přináší chronologický přehled vývoje RDA od jejího vzniku do současnosti. Druhá část práce popisuje a charakterizuje první a nejznámější produkt RDA časopis Reader's Digest. Časopisem se zabývá i tématická analýza práce, která zjišťuje konkrétní témata jeho obsahu. Diplomová práce popisuje aktivity RDA na mezinárodním poli, přičemž nejvíce pozornosti je věnováno české filiálce společnosti, a to jak její produkci, tak i marketingovým metodám, které tato česká společnost používá.
|
|
Využití direct marketingu
Hejlová, Simona ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím direct marketingu za účelem získávání nových a udržení si stávajících zákazníků u společnosti THIMM Packaging a zároveň jejích největších konkurentů na trhu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První z nich, literární rešerše, se zabývá pojmem direct marketing a jeho formami, výhodami a nevýhodami a také významem direct marketingu na B2B trhu. Druhá část, vlastní práce, se zaměřuje na charakteristiku vybrané B2B společnosti a její využívané direct marketingové nástroje. Vlastní práce se dále zabývá analýzou direct marketingu konkurenčních společností. Analýza konkurenčních společností je zaměřena na hlavní charakteristiky a využívaný direct marketing u konkurence. Na základě analýzy a zhodnocení aktuálního direct marketingu společnosti THIMM Packaging a také direct marketingu konkurence, jsou navržena doporučení v oblasti direct marketingu pro společnost THIMM Packaging. V závěru práce je popsán průběh vlastního návrhu direct mailingové kampaně, která byla uskutečněna v rámci proběhlého obalového kongresu Obalko 2015. Následuje vyhodnocení proběhlé direct mailingové kampaně.
|
| |
| |
| |
|
Využití jednotlivých komunikačních nástrojů v přímém marketingu
Vacek, Vladimír ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Práce se zabývá problematikou využití jednotlivých komunikačních nástrojů přímého marketingu. V první části je direct marketing charakterizován, je popisována historie a vymezen databázový marketing. Dále jsou analyzovány jednotlivé komunikační nástroje, jejich výhody a nevýhody. V závěru je na základě zjištěných skutečností navržen funkční věrnostní program pro módní řetězec. V rámci tohoto programu jsou vhodně aplikovány komunikační nástroje prezentované v teoretické části. Součástí je kalkulace odhadovaných nákladů.
|
|
Metody reklamy na internetu
Sahalau, Ilya ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hadrava, Tomáš (oponent)
Tato práce popisuje metody reklamy používané na internetu v současné době, včetně jejích kladných a záporných stránek. Zároveň popisuje pokus o nalezení modelu efektivní internetové reklamy pro podniky zabývající se poskytováním služeb a propagující se pomocí internetu.
|
| |
|
Možnosti marketingové orientace fundraisingu charit
Macháčková, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Diplomová práce pojednává o fundraisingu neziskových organizací. Zaměřuje se především na stránku komunikace a strategie fundraisingu. V teoretické části seznamuje čtenáře se základními pojmy použivánými ve fundraisingu, dále popisuje metody a nástroje fundraisingu. Praktická část se věnuje zhodnocení a srovnání australské charitativní organizace Anglicare Sydney a české charitativní organizaci ? Arcidiecézní charita Praha. V dipl. práci jsou popsány a zhodnoceny silné a slabé stránky kampaní a některých komunikačních materiálů. Autorka využívá vlastních zkušeností z odborné pracovní stáže v Anglicare Sydney a získáných poznatků z návštěv pracovníků Arcidiecézní charity Praha.
|